מלאו פרטים בטופס הבא
וניצור עמכם קשר בהקדם:
ניתן ליצור גם קשר
בדרכים הבאות:
phone4, phone, contact, telephone, support, call
 03-930-01-44
print2, print, printer
03-9041717

מלגזות חשמליות להשכרה

שרגא מלגזות - השכרה, מכירה ושירותי תיקון
 
מלגזות חשמליות להשכרה - למי  מתאים?  
כתוצאה מגדילה מתמדת של השוק עסקים קטנים וגדולים מבינים יותר ויותר את הצורך במלגזה כחלק ממערך השינוע של מוצריהם, ולכן קמות חברות רבות אשר כל תחום עיסוקם הינו נושא המלגזות. בין היתר ישנם עסקים אשר אינם מעוניינים ברכישת מלגזה אלא מחפשים אחר חברה אשר מעמידה לרשותם מלגזות חשמליות להשכרה.
 

כיצד לבחור חברת מלגזות חשמליות להשכרה?
קיימים עסקים אשר עיסוקם היחיד הוא אחזקה, השכרה, ומכירת מלגזות, לכן חשוב מאד לבחור עסק אשר מתמחה בתחום המלגזות ועוסק בתחום שנים רבות, עסק כזה הוא בעל ניסיון בתחום ויוכל לייעץ בכל נושא מפאת ניסיונו הרב. חברת שרגא מלגזות בע"מ הינה חברה אשר תחום עיסוקה הוא מלגזות, ולכן הינה בעלת ידע נרחב בעל עולם המלגזות, החברה נותנת שירות מקיף לכלל נושא המלגזות החל ממכירה והשכרה ועד טיפולים.

חברת שרגא מלגזות בע"מ
חברת שרגא מלגזות בע"מ הינה חברה אשר הוקמה בשנת 1990 על ידי שרגא רגב. החברה עוסקת בתחום של מלגזות חשמליות להשכרה מכירת ותיקון. אצל שרגא מלגזות תקבלו שירות מעולה ומקצועיות ברמה הגבוהה ביותר. אצל שרגא מלגזות תקבלו שירותי מלגזות חשמליות להשכרה ולמכירה, טיפולי תיקון למלגזות, ייעוץ מקצועי לרכישת המלגזה הייעודית אשר מתאימה לעסק שלך, מכירת חלפים משומשים לכל סוגי המלגזות, וביצוע טסט למלגזות מכונות ניידות וטרקטורים.
                                                                        
לחברת שרגא מלגזות קיימים 2 סניפים - הסניף הראשי נמצא בפתח תקווה ברחוב חיה פינשטיין 3 א.ת סגולה, וסניף נוסף קיים באילת ברחוב האדריכל 51 א.ת שחורת.

השכרת מלגזות אצל  "שרגא מלגזות בע"מ
אצל שרגא מלגזות ניתן למצוא מלגזות חשמליות להשכרה, את המלגזות ניתן להשכיר לתקופות קצרות ותקופות ארוכות. בין היתר קיימת אפשרות של מלגזות להשכרה על בסיס ליסינג תפעולי. ליסינג תפעולי הינה שיטה שבה החברה אשר רוכשת את המלגזה  על בסיס ליסינג תפעולי מתחייבת מראש לתקופה שנחתמה בחוזה.

היתרון של השכרה על בסיס ליסינג תפעולי הינה, שהחברה השוכרת  מודעות מראש להוצאה החודשית על המלגזה ואילו החברה המשכירה אחראית לטיפולים והתקלות. בתום התקופה ניתנת האפשרות לרכוש את המלגזה או להתקדם לדגם חדש בהמשך תשלומים קבועים.
 
 


בין לקוחותינו:


נשמח לעמוד לשירותכם, מלאו את הטופס הבא:


נשמח לעמוד לשירותכם,
מלאו את הטופס הבא:

 

מלגזות


מלגזה היא מכשיר נפוץ המשמש להרמה והנעת מטען.

מלגזה היא מכונה שיכולה להיות מופעלת על ידי חשמל, סולר או גז. הם נועדו להרים ולהעביר חומרים ברחבי מחסנים, מפעלים ואתרי בנייה. למלגזות יש לרוב שתי קורות מקבילות הקבועות למסגרת עליהן מעלים את העומס בעזרת ארבעה גלגלים בכל צד של המסגרת. העומס מועבר בדרך כלל ממקום אחד לאחר באמצעות מהדקים בקצה הקורות הללו. ישנן היום מלגזות מודרניות שאינן דורשות נהג שכן הן שולטות אוטומטית במהירות ובכיוון שלהן בעזרת חיישני מכ"ם ומערכות ניווט GPS.

סוגי מלגזות

ישנם סוגים רבים ושונים של מלגזות וכל אחת ממלאת צורך אחר:

מלגזה סטנדרטית: המלגזה הסטנדרטית היא סוג המלגזה המקורי והפופולרי ביותר. הוא כולל תורן יחיד, המשמש להגבהה והורדה של המזלגות. ניתן להניע אותו באמצעות סולר או חשמל, בהתאם לצרכיו.

מעלית מטען: מעלית המטען מיועדת למשימות כבדות כגון טעינה ופריקה של מטען מאוניות או קרונות רכבת. לסוג זה של מלגזה יש שני תורנים, שבהם היא משתמשת כדי להעלות ולהוריד את המזלגות.

מלגזת שטח גס: מלגזות שטח קשות מתוכננות לפעול בשטח גס כמו כבישי חצץ, שדות בוציים וכו'. הן כוללות ארבעה גלגלים (שניים מלפנים ושניים מאחור) ויכולות

 

ישנם שני סוגי הפעלה של מלגזות - חשמלי ודיזל. מלגזות חשמליות טובות יותר למקומות סגורים מכיוון שהן אינן מייצרות אדי פליטה, אך הן תלויות באספקת חשמל קבועה. מלגזות המונעות בדיזל, לעומת זאת, אינן זקוקות לאספקת חשמל קבועה, אך אדי הפליטה שלהן עלולים לגרום לאי נוחות בתוך הבית.

מלגזה חשמלית

המלגזה המונעת באמצעות חשמל היא סוג המלגזה הנפוץ ביותר בשימוש כיום וניתן להשתמש בה הן במחסנים והן בחוץ. הוא משתמש במנוע חשמלי לכוח מניע וזקוק למקור חשמל כדי לפעול. כלי רכב אלה משתמשים בעלויות תחזוקה נמוכות ומעט מאוד דלק כדי להעביר חומרים במחסנים. עם זאת, לא ניתן להשתמש בכלי רכב אלה בחוץ בגלל תקנות איכות הסביבה המחייבות את כל המכונות הפועלות בחוץ להחזיק מנועים

מהן מלגזות דיזל

מכונות אלו משמשות לעתים קרובות במקומות שבהם זיהום רעש אינו מהווה בעיה. ניתן להשתמש בהם בבניינים, או באזורים באוויר הפתוח. למלגזות דיזל יש יתרון ביכולת לעבוד כל היום ללא צורך בתדלוק או לטעון מצברים, בניגוד למלגזות חשמליות הדורשות מהנהג לחבר אותן לחשמל כאשר הן זקוקות ליותר כוח.

כמה המלגזה יכולה להרים

המשקל המרבי שהמלגזה יכולה להרים נקבע לפי גודל המטען.

העומסים מחולקים על המזלגות באמצעות מושך, מה שמקל על איזון עומסים על משטחים לא אחידים.

מלגזה היא בדרך כלל פחות מאומצת משיטות הרמה אחרות. זה גם מפחית את הסיכון לפציעה. מלגזות יכולות להתמודד עם עומסים של עד 10-15 טון (תלוי בדגם) ולהזיז אותן עד למרחק של 20 רגל לדקה.

כושר ההרמה של מלגזה נקבע על ידי שני גורמים כלליים: משקל המכולה וגודלו או מידותיו. אם מכולה גדולה מדי או כבדה מדי עבור מלגזה, היא לא יכולה להעביר את המכולה ממקום אחד לאחר.

כיצד שומרים על תחזוקה של מלגזות

מלגזות הן חלק המכונות הנפוץ ביותר במחסנים. הם משמשים להעברת סחורות ממקום אחד לאחר. תחזוקה חיונית לכל מכונות, וגם עם מלגזות אי אפשר להתפשר עליה. אחזקת מלגזה מבטיחה שהיא תמיד תקינה ומפחיתה את הסיכון להשבתה עקב מכונות תקלות.

ישנם שני סוגי תחזוקה שצריך לעשות למלגזות – תחזוקה מונעת ותחזוקה מתקנת. תחזוקה מונעת כוללת בדיקות שוטפות, ניקיון, החלפת שמן, סיבוב צמיגים וכו', בעוד תחזוקה מתקנת כוללת תיקונים כמו תיקון חלקים שבורים או החלפתם לגמרי אם הם מתקלקלים לחלוטין.

כדי לשמור על המלגזות במצב תקין, חשוב לבצע תחזוקה שוטפת במכונה. פעולה זו תגדיל את הפרודוקטיביות ותפחית את זמן ההשבתה.

שלבים לתחזוקת מלגזה:

* בדוק אם יש סימני בלאי, כולל נזילות, חוטים רופפים, מיסבים גרועים וכו'.

* ביצוע בדיקות שוטפות

* שמור את המכונה במקום מאוורר היטב

* יש לשמן באופן קבוע את כל הרכיבים הזקוקים לכך בשמן מלגזה

מלגזה תדרוש תחזוקה תכופה יותר אם נוהגים בה לעתים קרובות יותר, נוסעים מהר יותר או נוסעים לפרקי זמן ארוכים באופן חריג.