מלאו פרטים בטופס הבא
וניצור עמכם קשר בהקדם:
ניתן ליצור גם קשר
בדרכים הבאות:
phone4, phone, contact, telephone, support, call
 03-930-01-44
print2, print, printer
03-9041717

מלגזות יד שנייה

בשרגא מלגזות תוכלו למצוא מלגזות יד שניה באיכות הטובה ביותר ובהתאמה לצרכיכם

מדוע לרכוש מלגזות יד שניה אצל שרגא מלגזות?
שרגא מלגזות זו חברה שעוסקת במכירה, השכרה ושירותי תיקון לכל סוגי המלגזות. שרגא מלגזות היא מהחברות המצויינות ביותר בארץ בתחום המלגזות ובידיהם תמיד יהיה הפיתרון המקצועי ביותר לכל עניין.

שרגא מלגזות תמיד מחזיקים במיטב המלגזות שיש בשוק ובין היתר גם מלגזות יד שניה. כל המלגזות אצל שרגא מלגזות, גם אלו שהן מלגזות יד שניה, יהיו באיכות הטובה ביותר שיש ותמיד יתנו את המענה ההולם ביותר לכל צורך.
 

מלגזות יד שניה אצל שרגא מלגזות, למעשה מאפשרות לכם להינות ממלגזה מצוינת שתשרת את המטרה ובו זמנית לחסוך משמעותית בכסף. מלגזות יד שניה אצל שרגא מלגזות יותאמו לצרכים הספציפיים של כל לקוח כדי לתת את המענה ההולם ביותר ושירות מצויין.

אילו סוגי מלגזות יד שניה קיימים אצל שרגא מלגזות
מלגזה היא למעשה הכלי בו אנו משתמשים להעמסת והנעת מסעות כבדים למרחקים קצרים, הן באופן הפרטי והן בתעשיות הגדולות. בשרגא מלגזות תוכלו למצוא סוגי מלגזות רבים למכירה, השכרה וגם אפשרויות לתיקון כל סוגי המלגזות.

בנוסף לכך, בשרגא מלגזות ישנו היצע רחב של מלגזות יד שניה מדגמים שונים. מלגזות יד שניה לדוגמא בשרגא מלגזות הן מלגזון MIC10, דייהו חשמלית 2003, דייהו דיזל 7 טון, לינדה  H18ועוד רבים אחרים עליהם תוכלו לקבל פירוט נרחב מהצוות של שרגא מלגזות.

מלגזות יד שניה באחריות ומקצועיות של שרגא מלגזות:
כשתגיעו לשרגא מלגזות תוכלו לקבל את כל המידע המפורט ביותר בנוגע לסוג של כל מלגזה, מה ההבדל בין יד ראשונה לשניה, לאילו מטרות משמשת המלגזה בצורה הטובה ביותר ועוד. כל סוגי מלגזות יד שניה אצל שרגא מלגזות יוצעו לכם כמובן לצד אלטרנטיבות נוספות וטובות ולצד ייעוץ מקצועי מלווה. הייעוץ בשרגא מלגזות לגבי מלגזות יד שניה הוא ייעוץ שמאחוריו עומד ותק עצום של החברה ומקצועיות רבה בתחום המלגזות.

השירות בשרגא מלגזות הוא שירות אדיב ביותר ברמה גבוהה שתמיד יקשיב לכל צרכי הלקוח ויפעל אל מולו במלוא השקיפות והאמינות.
 
 


בין לקוחותינו:


נשמח לעמוד לשירותכם, מלאו את הטופס הבא:


נשמח לעמוד לשירותכם,
מלאו את הטופס הבא:

 

מלגזות


מלגזה היא מכשיר נפוץ המשמש להרמה והנעת מטען.

מלגזה היא מכונה שיכולה להיות מופעלת על ידי חשמל, סולר או גז. הם נועדו להרים ולהעביר חומרים ברחבי מחסנים, מפעלים ואתרי בנייה. למלגזות יש לרוב שתי קורות מקבילות הקבועות למסגרת עליהן מעלים את העומס בעזרת ארבעה גלגלים בכל צד של המסגרת. העומס מועבר בדרך כלל ממקום אחד לאחר באמצעות מהדקים בקצה הקורות הללו. ישנן היום מלגזות מודרניות שאינן דורשות נהג שכן הן שולטות אוטומטית במהירות ובכיוון שלהן בעזרת חיישני מכ"ם ומערכות ניווט GPS.

סוגי מלגזות

ישנם סוגים רבים ושונים של מלגזות וכל אחת ממלאת צורך אחר:

מלגזה סטנדרטית: המלגזה הסטנדרטית היא סוג המלגזה המקורי והפופולרי ביותר. הוא כולל תורן יחיד, המשמש להגבהה והורדה של המזלגות. ניתן להניע אותו באמצעות סולר או חשמל, בהתאם לצרכיו.

מעלית מטען: מעלית המטען מיועדת למשימות כבדות כגון טעינה ופריקה של מטען מאוניות או קרונות רכבת. לסוג זה של מלגזה יש שני תורנים, שבהם היא משתמשת כדי להעלות ולהוריד את המזלגות.

מלגזת שטח גס: מלגזות שטח קשות מתוכננות לפעול בשטח גס כמו כבישי חצץ, שדות בוציים וכו'. הן כוללות ארבעה גלגלים (שניים מלפנים ושניים מאחור) ויכולות

 

ישנם שני סוגי הפעלה של מלגזות - חשמלי ודיזל. מלגזות חשמליות טובות יותר למקומות סגורים מכיוון שהן אינן מייצרות אדי פליטה, אך הן תלויות באספקת חשמל קבועה. מלגזות המונעות בדיזל, לעומת זאת, אינן זקוקות לאספקת חשמל קבועה, אך אדי הפליטה שלהן עלולים לגרום לאי נוחות בתוך הבית.

מלגזה חשמלית

המלגזה המונעת באמצעות חשמל היא סוג המלגזה הנפוץ ביותר בשימוש כיום וניתן להשתמש בה הן במחסנים והן בחוץ. הוא משתמש במנוע חשמלי לכוח מניע וזקוק למקור חשמל כדי לפעול. כלי רכב אלה משתמשים בעלויות תחזוקה נמוכות ומעט מאוד דלק כדי להעביר חומרים במחסנים. עם זאת, לא ניתן להשתמש בכלי רכב אלה בחוץ בגלל תקנות איכות הסביבה המחייבות את כל המכונות הפועלות בחוץ להחזיק מנועים

מהן מלגזות דיזל

מכונות אלו משמשות לעתים קרובות במקומות שבהם זיהום רעש אינו מהווה בעיה. ניתן להשתמש בהם בבניינים, או באזורים באוויר הפתוח. למלגזות דיזל יש יתרון ביכולת לעבוד כל היום ללא צורך בתדלוק או לטעון מצברים, בניגוד למלגזות חשמליות הדורשות מהנהג לחבר אותן לחשמל כאשר הן זקוקות ליותר כוח.

כמה המלגזה יכולה להרים

המשקל המרבי שהמלגזה יכולה להרים נקבע לפי גודל המטען.

העומסים מחולקים על המזלגות באמצעות מושך, מה שמקל על איזון עומסים על משטחים לא אחידים.

מלגזה היא בדרך כלל פחות מאומצת משיטות הרמה אחרות. זה גם מפחית את הסיכון לפציעה. מלגזות יכולות להתמודד עם עומסים של עד 10-15 טון (תלוי בדגם) ולהזיז אותן עד למרחק של 20 רגל לדקה.

כושר ההרמה של מלגזה נקבע על ידי שני גורמים כלליים: משקל המכולה וגודלו או מידותיו. אם מכולה גדולה מדי או כבדה מדי עבור מלגזה, היא לא יכולה להעביר את המכולה ממקום אחד לאחר.

כיצד שומרים על תחזוקה של מלגזות

מלגזות הן חלק המכונות הנפוץ ביותר במחסנים. הם משמשים להעברת סחורות ממקום אחד לאחר. תחזוקה חיונית לכל מכונות, וגם עם מלגזות אי אפשר להתפשר עליה. אחזקת מלגזה מבטיחה שהיא תמיד תקינה ומפחיתה את הסיכון להשבתה עקב מכונות תקלות.

ישנם שני סוגי תחזוקה שצריך לעשות למלגזות – תחזוקה מונעת ותחזוקה מתקנת. תחזוקה מונעת כוללת בדיקות שוטפות, ניקיון, החלפת שמן, סיבוב צמיגים וכו', בעוד תחזוקה מתקנת כוללת תיקונים כמו תיקון חלקים שבורים או החלפתם לגמרי אם הם מתקלקלים לחלוטין.

כדי לשמור על המלגזות במצב תקין, חשוב לבצע תחזוקה שוטפת במכונה. פעולה זו תגדיל את הפרודוקטיביות ותפחית את זמן ההשבתה.

שלבים לתחזוקת מלגזה:

* בדוק אם יש סימני בלאי, כולל נזילות, חוטים רופפים, מיסבים גרועים וכו'.

* ביצוע בדיקות שוטפות

* שמור את המכונה במקום מאוורר היטב

* יש לשמן באופן קבוע את כל הרכיבים הזקוקים לכך בשמן מלגזה

מלגזה תדרוש תחזוקה תכופה יותר אם נוהגים בה לעתים קרובות יותר, נוסעים מהר יותר או נוסעים לפרקי זמן ארוכים באופן חריג.